Sildid

esmaspäev, 20. veebruar 2012

Vesi köögis.Lillepotiuputus.

Vesi köögis on hää. Igatahes parem, kui ahjus.
Nüüd on minu Kodus nõnda, et saan sooja veega nõusid pesta. Köögis! Ei mingit vanni kohal küürutamist enam.

Lillepotiuputusest. Käisin mina kord pealinnas leivakorvi otsimas. Igasuguseid oli. Tavalisi, tead ju küll - seest kangast voodriga ja puha. Aga ei sobinud mulle nende hinnad. Otsustasin siis, et punun ühel heal päeval ise korvi.
Ema tõi minu palvel mõni päev hiljem koju aga terve hulga savist lillepotte. Ma panin oma leivad-saiad ühte sellisesse "kasvama". Palju ägedam, kui punutud korv.


Nädalavahetusel saagisin kööki riiulid ka ära. Kuna vend lammutas äärmised kivipostid enne töötasapinna paigaldamist lahti, nihkusid ka riiulite kõrgused. Millistel alustel, ma ei tea :D Igatahes fakt on, et esialgse kolme mõistlikus vahekorras riiulikoha asemel on mul nüüd kaks ja täiesti ebamõistliku jaotusega. Ühe riiuli pean ikkagi lisaks konstruima, kuigi kandurite paigaldamiseks pean ajusid ragistama. 


Kuna mu köögis on endiselt lisaks toiduainetele (meresoolale) ka tööriistu, pistsin viimased kah lillepottidesse. Las nad olla seal, kuni neid vajan (ja vajan veel pidevalt!).


Täiesti tavaline kööginurk, eks?
No ja kuna mulle lillepotid kangesti meeldima hakkasid, toppisin neid kõikjale.
Kus on paberirullid minu WCs? Lillepotis muidugi!
Ja telefonilaadija ja juuksehari esikus? Muidugi lillepotis.


Esikusse tõin hirmodava kaltsuvaiba. Las olla seal, kuni ise ühe parema koon. Kui koon. No kindlasti koon!

Mis vahepeal veel muutunud on?
- Köögis on ruloo. Arusaamatul põhjusel ei ole sellest pilti. Kuidas ruloo sinna sai, on omaette jutt ja tahan selle kindlasti eraldi ära rääkida. Teine kord.
- Sõber J. tõi mulle kaks suurt kuukinga ja ühe imepisikese. Ning ühe tibatillukese potiroosi. Kõik on elus ja hea tervise juures. Nüüd on mu Kodus 4 + 4 lille.
- MuRuumis koristasin nädalavahetusel. Sai päris avar juba. Lähiajal plaanin vannitoas müttama asuda.
- Lastetoas on nüüd pistikupesa seinas. Ja lambil lüliti.
- Lastetuppa on tekkinud arvuti. Internetti sellega veel ei saa, a dokumente saab küll sisestada.
- Mul on nüüd kaks miksrit (üks enda vanem ja nädalavahetusel koristades leidsin vanadelt omanikelt mulle jäetud nõukaaegse. Pakendis alles. Nagu tutikas. Täielik retro!).
- Kööki kolis mikrolaineahi. Korralik. Kaks korda on töös olnud ja sõrnikuid soojendanud.
- Heegeldan lastetuppa ümmargust vaipa. Edeneb visalt või veelgi aeglasemalt. Valmis on 74cm-se läbimõõduga ümmargune vaibake. Pool on veel teha ja see pool on palju suurem pool (täiesti loogiline ümmarguse vaiba puhul).
- Ostsin endale ämbri. Ja harjavarre. See on tubli saavutus.
- Karin käis külas ja tõi vaarikakooki. Vend ja tema pruut kah. Nemad sõid ka kooki.
       ...ja kogu mu pere sai nädalavahetusel kokku. See on ka tähelepanuväärne.

Muud ei olegi. Kohtumisteni!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar