Sildid

reede, 8. juuni 2012

Maasikaid peaks tänavu küll saama!

Eelmisel kevadel ostsin Hansaplantist kasseti "Honey"- maasikatega. 10 taime maksid mu mäletamist mööda 9€. Panin paari õienupuga taimelapsed maha ja mõne aja pärast tõin oma mulda ka 10 "Polkat".
Mõlemad sordid andsid mõned imemagusad marjad, aga suuremaks moositeoks loomulikult ei läinud.
Suve jooksul kasvatasid noored taimed endale üksjagu suurel hulgal võsusid, mis ma otse loomulikult mulda pistsin ja nõndamoodi oma peenraid pikendasin.
Sel kevadel on mul kaks jämedat rida sordimaasikaid:


Esmaspäeval katsin maasikataimede alused kõduneva lehemultsiga - nii ei saa õitest kasvavad viljad mullaseks. Ja õisi - neid on ohtralt!


Lisaks omadele taimedele olen kahe kevadega korda saanud ka vanaema iidamast-aadamast pärit maasikapeenrad. Need ei olnudki õieti varem väga peenrad - pigem kidurad maasikaväljad, mis marju väga ei näidanudki. Lehed pisikesed, õied pea nähtamatud ja marjad metsmaasika omast mitte palju suuremad. Sel aastal on ka nende taimede lehed mehe labakäe suurused ja õisi - neid on palju ja suuri!
------
Kasvuhoones õitsevad tomatid, kurgikaarte all kurgid. Ja kõrvitsapoisid on mullas. Olen rahul ja ootan õhtut.
:)
------
PS: Minu aias kasvavad väga hästi ka konnad! Neid on siin igasuguseid.



1 kommentaar:

  1. tundub,et tänavu on tõsine maasika-aasta,sest kõigil põõsad õites uppumas :)

    VastaKustuta