Sildid

teisipäev, 18. september 2012

Must auk.

No nüüd olen jõudnud sellesse faasi, kus jõud on raugenud ja minust on saanud võrdlemisi edukas tühitõmbleja. See tähendab seda, et põllumaal kasvab kõik omasoodu, õmblusmasin kasvatab tolmukihti, seda viimast koguneb tasapisi igasse toa nurka ja ma ise olen selle keskel ilgelt toimekas. Või vähemalt nii ma arvan. Sest et kui kalendrisse vaatan, siis ei ole selles tühja rea haisugi - iga päev on mingid käimised ja kohustused. Töö ja teater ja televiisor.
Jaa, mul on kodus televiisor! Kusjuures ma ei vaatagi seda - eelmise nädala neljapäeval tulin "vot täna teen kindlasti ära!" ideepangaga koju, viskasin end diivanile külili ja lihtsalt vedelesin! Ma isegi ei vaadanud seda televiisorit, külitasin niisamuti ja lasin minutitel tiksuda. Kas ma olin enda peale järgmisel päeval kuri? Muidugi et olin. Sest küliliasendis tolmulapi-valitseja oma riiki ei ohja! Rullid kasvavad, ideid on pea nii täis, et ähvardab kohemaid lõhkeda ja tegusid... no neid lihtsalt ei ole! Must auk on. Ja kogu lugu.

Sel pühapäeval otsustasin august välja ronida ja istutasin ümber oma kõige enam nördinud lilled (närtsinud lillede kohta "nördinud" ütles minu poeg suvel, kui akna taga lillekastides taimed väga närtsinud välja nägid). Käisime sõber J.-ga linnas etendust andmas ja hüppasime tagasiteel Bauhausist läbi. Korraks. Tema ostis 4 Eerikat (ma oleksin pidanud ikka ka ostma!!!) ja mina pidin ainult nuusutama aiaosakonda. Asi lõppes ühe koti lillemulla, ühe kärbsepüünislille  ja orhideetoepulga ostmisega. Vastu ööd said uutesse pottidesse kaks inglitiiba (kas ja mis nende nimed tegelikult on, ma ei tea. Ei huvita ka. See nimi sobib neile ja las nii jääb). Paremad elamistingimused orgunnisin ka oma pisipipardele, milledel nüüd kaunad peal on. Ja orhideed kipuvad õitsema minema.

Nüüd pean plaani ikkagi vannitoas jätkata. Brr, ma ütlen. Youtubest vaatasin läbi video mastiksi kandmisest. Enne seda oleks tarvis seinad siledaks saada.
Kuidas endale jalaga tagumikku lüüa, et väsinud vedelejast lahti saada ja ruumi normaalsele ja tegusale minale teha???

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar