Sildid

esmaspäev, 28. mai 2012

Remondist pole juttugi

Ei ole minul aega enam remonti teha. Pealegi ei mahu ma endiselt vannituppa töötama, kuna vana vann ei paista oma kohast loobuda tahtvat. Ajan teist ikka ühtelugu minema, aga tõrgub koledal kombel. Võimalik, et hakkab end liigutama alles siis, kui mul keegi suurema bussi või järelkäruga talle järgi organiseeritud on.

See-eest (üks minu lemmiksõnadest!) olen oma tähelepanu jaganud vanaema vanadele lillepeenardele, kus aeg-ajalt kükitamas käin. Lillepeenrast võetud võsukesi olen tassinud ka oma koju akna alla ja kujundanud sinna kah midagi kultuurmaastiku sarnast. Enne seda oli seal tugevalt sammaldunud muru. Kahju, et enne/nüüd pilti ei ole. See pilt on aga maal klõpsitud. Siis, kui kirss veel õitses ja enamik lilledest seda veel ei teinud.


Tomatid-kurgid on tänaseks ka õue kolinud. Vahel on neid tarvis katta, aga iseenesest on elukohavahetuse kenasti üle elanud. Järgmisel nädalavahetusel istutan õue ka oma pudel- ja muskaatkõrvitsad ja kellegi Amazonka. Kõik pisikesed ja kavatsen neid puu otsa ronida lasta. Seks puhuks ehitasin lausa ühe kõrvitsalava ümber kuivanud noore õunapuu. Nii saab puu sel aastal korragi olla nii õites kui viljades. Loodetavasti. Pudelkõrvitsal pidavat väga hästi lõhnavad õied olema ja loodan, et näen neid.


Hakkangi nüüd oma blogis rohkem aiajuttu puhuma, sest Kodus remont nõnda visalt edeneb. Erilisi uuendusi ei olegi. Kui ainult see, et ka teine kööki ehitatud kapiauk sai endale lõppeks Kuldkäpp-Kertsi (venna) abiga sisu. Puha taaskasutuse värk, nagu eelminegi. Oi, ma olen rahul!


Köögis on nüüd lahtiseid asju palju vähem ja ruumi märksa enam. Aitüma, vennaraas!!!
----
Esiku lae lauad tellisin ka ära. Üleeile lasi onu need ka höövli alt läbi ja nüüd ootavad nad kodus oma järge. A mis hööveldamise käigus selgus? See, et esimene sats oli ilus hele kuusk, teine aga hoopis mänd! Viimane läheb kuivades esimesest märksa kollasemaks. Ei teagi nüüd, kas ise ka näost kollaseks minna ja tegijale märkusi pilduma hakata? Vist peab. Eriti, kui viimased lauad on kõik ühest servast sirgeks aetud, kuigi tellisin SAMASUGUSEID servamata laudu.
----
Homme saab meie majarahvas kokku. Arutame maja terviseprobleemide üle. Ja see on tore. Saan ehk midagi uut ja põnevat teada ja küsida Velko esindajalt, millal ülemine naaber kõige tõenäolisemalt läbi minu WC lae mulle tuppa kukub, millal likvideeritakse ämblikuvõrk, mida kunagi elektrisüsteemiks nimetati jne...

Mõnusat sääsehooaja jätku! :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar