Sildid

pühapäev, 15. veebruar 2015

Oma tuba - oma luba

On teil elus ette tulnud olukordi, kus mõtlete midagi päris omamoodi teha ja te siis ise (või teie vanemad!) on teid maa peale tagasi toonud. Sõnadega: "Nii ju ei tehta, kullake!" ja "Las ma näitan, kuidas seda tehakse!" Ma ei mäleta väga, et mind, pesuehtsat jääratüdrukut, oleks lapsena kuidagi tagasi hoida suudetud, aga täiskasvanumaailmas on sedasorti sisemisi dialooge peetud küll. Oma kodu ehitamine on andnud aga sadu võimalusi teha just täpselt nii, nagu tuju tuleb.

Kui ma päris alguses ootasin, et keegi meesolevus tuleks ja minu eest mõned kaablid veaks, et saaksin krohvima hakata, ei jõudnudki ma seda õiget hetke ära oodata. Ja nii sai mõnigi kord asju sootuks vales järjekorras tehtud. Vannitoa ja WC lülitid, näituseks, rippusid mu esikuseinal pikka aega just nõndamoodi:


Endal oli üsna selge, kumb lüliti kumma lambi süütab, aga külalistel tuli arusaamatusi ette küll.
No ja ühel päeval tekkis plaan - raamin oma lülitid ära. Just. Oma tuba - oma luba ju!?

Ostsin ühe kasutatud pildiraami ja saagisin laminaatparketi jäägist sobiva põhjatüki (originaalpõhi oli pisut liiga nõrk) ning kleepisin tapeedi pildi taustale.


Ja täna oli lõpuks see päev, kus lülitid said kohtadele märgitud, mitu tõhusat auku juhtmete vedamiseks ja "pildi" kinnitamiseks ära puuritud.


Edasi oli juba lapsemäng. Liiatigi kuna elamisse vahepeal ka juhtmeid mitte pelgav ja minu plaanide üle mitte nurisev meesterahvas tekkinud on.


Oi, kui kaua see mõte mu peas istunud on! Nüüd lülitid lõppeks kenasti seina küljes kinni ja mingit segadust ses osas, et kumb neist millise tulukese süütab, ei ole. Tarvis veel juhtmed kinni krohvida ja sein kenasti valgeks värvida, siis on süda lõpuni rahul. 
Olen igatahes üdini õnnelik iga kord, kui mõni laest, kosmoset või kustiganes pähe karanud mõte teoks saab. Huuh, ma ütlen! :)



Lähen ja pistan nüüd mõned seemned mulda. On aeg! 
Olgem muhedad!

8 kommentaari:

  1. Vahva! Jõudsingi postituse ära oodata! (Muidu käi siin iga päev piilumas ja no ei midagist! :) ) Aga- kus on lubatud rooma kardinad? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Kas 17.novembri oma ei ole too õige?
      Tead, aeg läheb nii kiiresti ja neid va rooma kardinaid olen nüüd kokku 7 tükki õmmelnud (3 neist kodus, 4 külapeal). Kõik nad blogisse ei jõua kahjuks...

      Kustuta
    2. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

      Kustuta
  2. Väga lahe idee! Käin ka tihti piilumas, vähemalt üle päeva :P

    VastaKustuta
  3. Suur tänu järjekordse vahva idee eest! Piilun ikka siia blogisse ja seni pole pettuma pidanud- ikka ja jälle on vahva mõte teoks saanud, mille sarnast võiks ja saaks ka oma kodu ehitamisel kasutada. Väga vahvad tegemised!

    VastaKustuta
  4. Nu kuule Kelly mida sina küll sööd? Sellised ideed et hoia mütsi kinni!!!!
    Tubli!!

    VastaKustuta
  5. Hei, kas sul on seda tapeeti kuskil suuremalt seinas ka??? Mul nimelt on omale ühte seina ostetud, aga nüüd hakkasin kahtlema, kas ikka on minu jaoks õige. Vaat kui näeks seinas, siis oskaks paremini hinnata :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ühe mitte just parima pildi leiad sellest vanast postitusest:
      http://kuukirjutaja.blogspot.com/2012/11/esik-valgustatud-sammud-pesuruumis.html
      Mina sain viimase "jääkulli" 1€ eest Bauhofist. Kangesti meeldis.

      Kustuta