Sildid

pühapäev, 30. oktoober 2011

Prügi pole prügi!

See, et ma vabal ajal vanadest kaltsudest uusi teen ja need siis ka suurima heameelega selga panen, ei ole mitmetele mu sõpradele mingi uudis. Nüüd on taaskasutus kolinud ka minu remonditavasse koju.
Mul oli nimelt tarvis MuRuumi lakke talasid. Küsisin paarist puiduga tegelevast ettevõttest hinnapakkumisi ja panin idee ootele. Aeg-ajalt ikka mõtlesin, et ehk leidub maailmas mu jaoks paar palki niisamuti kah - ilma nendele raha kulutamata.
Juhtuski nii, et siinkandis said ühe kaupluse elupäevad loetud ning selle lammutamist mitu päeva pealt vaadetes tekkis mõte endale paar palki koju tassida. Mälestuseks, või nii :D


PS: Talad on MuRuumi liiga lühikesed ja koledamal kombel naelu täis toksitud. Leian neile koha kusagil mujal, kindlasti leian!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar