Sildid

esmaspäev, 23. aprill 2012

Lagi on käes -

nii võib öelda küll, kui sinu elutoa põrandale on ühel ilusal pühapäeva südaööl maandunud terve esiku lagi.
Pühapäeva hommikupoolikul sõitis minu suurepärane ema Lagedile, kuhu mõne aja eest minu hööveldamata esiku lagi viidud sai. Onu oli nõnda tragi olnud, et laelauad oma masinate vahelt läbi pressinud ja kõik koledasti turritavad puidukarvad minema pühkinud.
Pandi siis koorem autosse ja ema sõitis selle kandamiga suisa pealinna kontserdile. Jõudis pisut enne südaööd ja laadisime laelauad minu elutuppa põrandale. Lagi on käes!



------
Ja veel üks rõõmusõnum:
Onu sai lõpuks valmis ka minu sahtlikatted minu köögikapikesele. Taaskasutusevärk, ma ütlen. Vana kirjutuslaua sahtliboks, millele vend tegi köögitasapinnast plaadi peale ja onu vahetas täispuidu vastu välja odavast plaadist sahtlikatted. Miks peaks uut ostma minema, kui sahtlite siinid on töökorras, küljed ja põhjad tugevad ning mõõdud minu kööki passivad. Onju? :)



Sahtliboksid peaks üle lakkima ja loomulikult hankima neile ka käepidemed.
-----
Laupäeval käis torumees minu vannituba vaatamas. Joonistas seina kaks joont, mille järgi pean uute torude tarvis seina sisse kanali urgitsema. Kahju, et päevad nii lühikesed on ja et öösel magama peab :(
------
Ja veel üks rõõmusõnum:
Minu tomatitaimed on nii tublid! Varred jämedad ja tugevad. Neile meeldi mu remonditoa aknalaual. Ootavad järjekordset ümberistutamist. Loodan, et jõuan sellega sel nädalal tegeleda.


Kurgid on tõusnud. 19-st mulda pandud seemnest on kahelehelised taimekesed saanud 16-st. Tublid. Naljakas kobramustriline pudelkõrvits ei ole veel mulla seest nina välja pistnud. Ootan kannatamatult. Külvata on veel sidrunmeliss ja ma ei tea, kas peaksin ootama külvikalendri õiget päeva või tegema seda nüüd ja kohe. Eksperimendi mõttes võiks ju pooled seemnetest näiteks täna ja teise poole "õigel päeval" mulda pista. Siis hea võrrelda, kas päevadel tegelikult ka suuremat vahet on.
------
Kaisa juures edeneb remont ka. Elutoa lagi on ka lakitud ja kangas seinas. Magamistuba ja lastetuba on mõlemad seina saanud umbes poole tapeedist. Täna-homme katsuks elutuppa savivärvi seina saada, siis jääb veel umbes üks päev tapeetimiseks ja üks päev aknapõskede tegemiseks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar