Sildid

kolmapäev, 25. aprill 2012

Nähtamatuks muutuda on imelihtne!

Jah! Nii see tõesti on.
On kolmapäev, 25.aprill ja ma suutsin seda!
Retsept:
- joonista markeriga vannitoa (või mistahes teise kiviseintega ruumi) seinale kaks umbes 1,5 m pikkust joont.
- võta relakas ja kontrolli, et sellel oleks kiviketas.
- ühenda relakas vooluvõrku.
- pane pähe kaitseprillid ja kätte kindad.
- mõistlik on katta pea mingi eriti tõhusa ja tiheda mütsiga. Kapuuts lisaks ei tee ka paha.
- käivita relakas ja hoia seda kahe käega tugevalt kinni.
- kui sul näomaski ei ole, hinga sügavalt sisse.
- ja nüüd sae relakaga otse joonde! Õrnalt, aga kindlalt!
- nüüd teise joonde. Samamoodi.

Paari minutiga oledki nähtamatu.


PS: Ruumi uks võiks sel puhul kinni olla, muidu muutud nähtamatuks ka teistes ruumides. Rääkimata sellest, et nähtamatuks muutuvad ka sinu voodi, köögilaud koos külmikuga, jalatsid esikus jne... :D Ma ust ei paotanud. Nähtamatuks muutusin mina, vann, kõik vannitoa seinad, lagi, põrand ja põrandahari. Päris sürr kogemus. Homme teen seda jälle :)

Peale tolmu rahunemist samas ruumis:

-----
Istutasin täna ümber suurema osa oma tomatikestest. Vabanenud pottidesse kolisid kobedamad kurgid. Potte tuli puudu, pean neid juurde hankima. 
-----
PS: Olen armunud savivärvidesse!
Kaisa pool sai ülemine korrus kahe õhtuga värvitud. Niiiiii imemõnus värv, ma ütlen! Hakka või otsast peale oma remondiga!
:)

1 kommentaar:

  1. Irww Kelly, see on sigahea retsept, aga järgi ise küll proovida ei tahaks eriti, aga jõudu sulle!

    VastaKustuta