Sildid

pühapäev, 15. aprill 2012

Pidu plaadikildudega

13.reede aprillikuus oli minu jaoks üks ütlemata õnnelik päev.
Käisime emaga linnas tööasju ajamas ja hüppasin läbi plaaditurult. Ikka selleks, et hindu vaadata ja mõned vajalikud plaadikillud koju ka kanda. Tagatoas võiks ju ometi kord pisut mosaiigiladumist harjutada!
44 raha eest tassisin auto pagasnikusse erinevaid plaate. Enamik neist soodusmüügi riiulitelt, mõned üksikud kallimad sekka. Ja siis kauplesin end müügimes Armandiga nende laohoone "katkiste plaatide osakonda" kaasa ja sain kingituseks veel kaks korda sama palju plaadimaterjali. Oleks rohkemgi saanud, kui minu kaine mõistus ei oleks vahele seganud ja kell halastamatult õhtu poole liikunud. Loomulikult sain plaatide lappamise käigus vihjeid seina- ja põrandaplaadi vahel vahe tegemiseks ja mõned nõksud lisaks.
Mitmed "laoruumikillud" olid eriti eksklusiivsed ja nende poole ei oleks ma saalis isegi vaadata julenud. Igatahes sai Armandist minu lemmik-plaadimüüja ja aprillikuu 13.-ndast päevast minu selle kuu lemmikpäev üldse.
Plaadid seisid mul kodus natuke aega ja nüüd, pühapäeval, otsustasin ometi kord mosaiikimisega algust teha.
Otsisin netist põnevaid mustreid ja olin väga kahevahel, kas teen ühe asümeetrilise lopsaka mooni või jään oma nö. esialgse kavandi juurde. Kavandeid joonistasin kohe hulgem ja lõpuks oli valida päris keeruline. Selgeks sai aga, et mooni ei tule ja esialgne plaan läheb töösse.


Rukkililled jäävad ära, kuna siniseid plaate ei olnud poes mitte ainsatki! Päriselt!
Pildile kile ja võrk peale ja hakkasin kilde omale kohale katsetama.



Äärmise õie tegemisel juhindun ilmselt sellest parempoolsest - vasak on liialt kirju. 
Enne midagi liimima ei hakkagi, kui killumassid enam-vähem paigas on. Hea töö käigus asju ringi tõsta.
Põnev on, teate! Võin kindel olla, et täna öösel ma ei maga :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar