Sildid

esmaspäev, 17. detsember 2012

Tapeedipidu, III advent ja värvihais

Minu lilla elutuba ründas mind mitu kuud. Lihtsalt tundsin, et tahan midagi rahulikumat. Kaua piinlesin ja püüdsin leppida, et kui juba 17€ rulli eest välja käidud on, tuleb ikka kannatada ka. No aga mis sa teed, kui tuba sind telekat vaadates ründama kipub!
Ostsin siis uue tapeedi. Rahulikuma. Heledama.
15. detsembri päeval andsime Kaubamajas etenduse, koju jõudsin läbi külma tuisu ja suure segaduse rongiliikluses alles 18 ajal ja asusin end tapeedi vahetamisega premeerima. Laps oli Keilas ja minul üsna vaba voli. Muusika mängis, kaks paani lillat eest ära ja heledad asemele. Kui hästi see lilla eemaldus! Uskumatu! Nagu oleks hea tahtega seinas!
Pildil kolm korraga - roheline originaaltapeet, vasakul uus hele ja paremal ajutine lilla:


Jõudsin raamaturiiulini. Riiul tuli lae alt lahti kruvida (ma nimelt kruvisin riiuli ülemise otsa tüübliga seina külge, et see öösi salamahti toas liikuma ei pääseks) ja asjadele mingid toetuspinnad leida. Oi, kuidas mulle ei meeldi, kui asjad mööda tuba nii suurtes hunnikutes peavad olema! Laud ja lauaalune said kuhjaga täis.

Kui raamaturiiul juba keset tuba seisis ja uus tapeet seinas oli, tekkis mul eriti äge idee! Otsisin üles oma kitsa värvirulli ja pintslikese ja värvisin selle raamaturiiuli ära. Valgeks! Vat nii.


III advent saabus pidulikult. Andsime Anija mõisas suisa 2 etendust. Toimus kohaliku küla koduste laste heategevuslik jõulupidu ja pidasime maha etenduse Oriflame töötajate lastele. Vahva oli.
Koju jõudsin peale lõunat ja olgugi, et mul oli külmikus veel üks pakike hiljuti tehtud piparkoogitainast, ei hakanud ma ikkagi küpsetama. Selle asemel läksin oma värvimistega veelgi kaugemale. Kaevasin klaasidega kapp-riiuli ka tühjaks, samuti ühe vana pesukapi ja tõmbasin ka need valge värviga üle. Pesukapi kavatsen raamaturiiuli alla tõsta. 1,5 cm pidin sellel jalgu lühemaks saagima. Saagisin. Tikksaega - minu vaieldamatu lemmikuga! 18€ kulus suurele värvipurgile, aga kapid saavad toredad!
Täna ootab mind ees teine värvikiht ja kolmas öö värvihaisulises toas.
Homme õhtul peaksin toa koristatud saama ja siis toon tuppa kuusepuu! Päriselt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar