Sildid

laupäev, 2. veebruar 2013

Meeletult meeldivad plaaditööd...

Jaanuarikuu viimane päev oli mul vaba.
Helistasin varahommikul isale ja pakkusin talle nn. sotsiaalset töökohta. Noh, et kui ta tuleks ja aitaks mul vannituba plaatida, annaksin talle korraliku kõhutäie ja natuke suitsuraha. Lubas tulla.
Mina aga juba alustasin.


Sain onu käest mõne aja eest mõned erimõõdulised põrandaplaadid ja otsustasin, et vanni alla ma just need paigutangi. Plaadilõikaja ja tuttav käi abiks ja tükeldasin plaadid kõigepealt mõõtu. Siis käiasin servad "pehmeks".
Kell oli 11, helistasin isale. "Kohe hakkan kodunt tulema," ütles ta. Ootasin paarkümmend minutit ja ei midagi. Segasin plaatimissegu kokku ja panin need plaadid ise paika. Isa, tema ei jõudnudki. Ei helistanud ka, et mis tal vahepeal juhtus. Minu hea plaan kukkus läbi, plaatimine iseenesest mitte. 



Ja siis paigutasin põrandaosale hiljuti ostetud kraami. Paberitükk ja pliiats ees, tegin zabloone ja muudkui lõikasin. Tahtsin tingimata diagonaali, plaat aga niimoodi lõikaja vahele ei mahtunud. 2 ja pool tundi otsisin oma teemanttera, keerasin selle siis relaka otsa (valet pidi!!!) ja asusin vuristama. Tolmu tuli kohutavalt. Aga töö sujus ladusalt ja õhtuks oli 2/3 põrandapinnast enamvähem paigas. Oi, kuidas ma seda teemanttera kaifin! See on nüüd tikksae järel minu lemmiktööriistade reas teisel kohal! 


Reede jäi remontimises vahele. Jürgenil oli sünnipäev. Käisime Markusega Keilas ja veetsime päeva suure vennaga. Ta on nüüd peaaegu et minuga ühepikkune, ülimalt tragi, viisakas ja tore poiss. No neid viimaseid on ta alati olnud, aga minupikkune mitte. Hääl on murdunud, lõual on pisvinnid ja murdeiga täies hoos. Tegu on noore mehe,  mitte enam lapsukesega. Nii lahe!

Täna, 2. veebruaril võtsin kätte ja lõikasin kõik põrandaplaadid mõõtu ja paigutasin kohtadele. Üks plaat jäi järgi, nii täpselt olin kogust arvestanud. Ja mitte ükski plaat ei purunenud valest kohast või ei läinud katki! See on tase!
Markus arvas, et meil tuleb ilus vannituba. Olen nõus :)


Hoian pöialt, et jõud ei raugeks ja saaksin selle põranda täna seguga maha kinni ka. Homme saaks vuukima asuda. Mulle meeletult meeldib see plaatimistöö! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar