Sildid

pühapäev, 27. jaanuar 2013

Hüdroisolatsioon vannitoas. Miks nii hilja?

No on ikka häbilugu küll, kui vannitoa remont seisab põhimõtteliselt kolme asja taga: isolatsioon, plaat ja vuuk ja nendega on võimalik venitada üle kahe nädala! Kõik kolm eraldi ei võta ju peaaegu et üldse aega!
Kuhu on kadunud vahepealsed päevad kuni tänaseni?
Olen neid hoolega kulutanud. Aga olen õnnelik olnud. Ja teadnud, et Ühel Päeval see mastiks ikka ka maha saab.
Täna oli see päev. Valisin selleks tööks ühe kiireima nädalavahetuse sel aastal. Ja see ei ole esimene kord, kui kiiretel aegadel sünnib palju ja korraga.
Tulin just väikeselt puhkuseväljasõidult (päris ausalt - ma käisin ja lõõgastusin! Nii megatore oli!), ajasin jalga oma tolmused remondidressid, panin juuksed patsi ja haarasin pintsli järele. Peale tunnikest tööd korjasin kokku dressid ja tossud ja käisin trennis. Vot, milline tore pühapäev! :)

Remondist siis lähemalt: kõigepealt pintsliga kiht mastiksit maha:


Ja seejärel kangas, mille taas mastiksiga katsin. Jaokaupa. 


Siis jälle mastiks alla, kangas peale ja mastiks peale. 


Tund aega hiljem olin juba päris lõpus ja hüdroisoleerisin ukseesist.




 Lihtne töö oli! Miks ma sellega varem pihta ei ole hakanud? Selle tunni oleksin ju näpistanud mistahes päevast! :)
No on nagu on. Vahel lihtsalt ei viitsi. Või ei taha. Täna lõpuks viitsisin ja tahtsin. 
Töö kuivab nüüd homseni. Ja siis võiksin põhimõtteliselt põrandat plaatima hakata. Jah, peaksin selle tõesti plaani võtma ja ära tegema! :) Lapsed nii ootavad juba valmis vannituba...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar