Sildid

reede, 4. november 2011

Kaks kuud täis.

03.novembril tähistasin korteriomanikuna Oma Kodu kahe kuu täitumist. Ei kringlit ega torti - premeerisin end lastetoa seina pahteldamisega.
On olnud ütlemata põnev ja väsitav aeg.
Mida ma siis mõnede hääde sõprade abiga saavutanud olen?

KÖÖGIS TEHTUD:
- lammutatud pliit ja uus ehitatud.
- lagi ja seinad pahteldatud.
- kahhelplaat seinas.
- uksepiidad ja aknaliistud lihvitud
KÖÖGIS TEHA:
- Lihvida seinad
- Lihvida põrand
- Vuukida plaatide vahed
- Lakkida või peitsida uksepiidad
- Värvida lagi
- Kruntida seinad
- Põrand õlitada (???)
- Tapeet
- Mööbel


WC-s TEHTUD:
- pahteldatud seinad
- aknaliistud lihvitud
- suur malmtoru lihvitud
WC-s TEHA:
- Aknad ette
- Värvida torud
- Lagi (!!!)
- Tapeet
- Linoleoum põrandale


LASTETOAS TEHTUD:
- pahteldatud/lihvitud on kaks seina
- pahteldatud on lagi
LASTETOAS TEHA:
- lihvida seinad
- lihvida põrand
- värvida lagi ja sein(ad)
- tapeet


MuRuumis TEHTUD:
- MuRuumi pooled seinad on maha kistud
- Põrandatelt on pisut värvi eemaldatud
MuRuumis TEHA:
- Kips. Kips. Pahtel. Värv. Põrand. Tapeet.... No palju on teha. Liiga palju :D

ESIK
Esikus ei ole ma suutnud peaaegu et mitte midagi korda saata. Kui mitte arvestada vannitoa ukse liiste, mis jäävad otsapidi esikusse. Aga sinna on vaja paigaldada paar liistu lae alla, lagi lakke lüüa, põrand lihvida, seinad värvida, uued liistud panna ja... ongi põhimõtteliselt kõik. Kui esiku põrandale mitte hakata panema plaati. Mis oleks mõistlik.
ELUTUBA
Lihvida, pahteldada laed. Põrand korda teha, tapeet seina.

Vannitoast ma ei räägi. Ei taha lihtsalt! Mis sellest, et eelmisel nädalal tekkis ta mulle pähe üsna selge pildina.
Nüüd, kui kõik tehtud ja tegemata tööd on kirja pandud, olen kerges masenduses. Sest et NII palju on teha! Ja aega on nii vähe :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar