Sildid

kolmapäev, 25. jaanuar 2012

Mmmmõnus!

Seda, et minu supervend pidi pealinnast ära tooma töötasapinna, ma juba rääkisin. Ja seda, et ta selle ka paigaldab, olen ilmselt ka kunagi ette ära rääkinud. Täna see päev oligi. Sel ajal, kui mina olin mõisas ja tegelesin tööasjadega, pusis tema koos sõber R-ga minu Suurepärases Köögis ning sättis tasapinda paika.
Lõigati augud pliidiplaadi ja kraanikausi tarvis:


"Kas seinte ladumisel mõõdulinti kasutasid?" küsis vend.
Kui minu vastus välja arvata, on ta rahul. Mina ka. Eks see mõõdulindi-teema tuleb veel päevakorda. Siis, kui tasapind loodi vaja saada on :D


Aga muidu on peaaegu nagu päris juba :)
Plaat on 40mm paksune kask. Nii sile ja tugev. Ja nii vinge!

3 kommentaari:

  1. Väga lahe! Aga plaat on vast pigem ikka 4 cm paksune, mitte 4 mm paksune?

    VastaKustuta
  2. Väga lahe ettevõtmine! Mis mõõtudega see kööginurk on? :)

    VastaKustuta