Sildid

pühapäev, 1. jaanuar 2012

Sellel aastal kolin sisse!

Aastanumber ongi vahetunud. Sisse kolida ei jõudnud, kuigi veel viimasel päeval sai Korteris veedetud mitu tõhusat tundi. Ei ole viga - sel aastal kolin kindlasti oma koju sisse!

30.detsembril tegeles minu suurepärane vend elutoa põrandaga. Lihvis, kandis laudadele Lumi-pinotexi, hiljem lihvis taas ja lakkis.



Elutoa põrand on peaaegu valmis. Liistud korda teha ja võib tapeeti panema hakata. Loogiline oleks, et nädala pärast on see tuba valmis. Võib minna ka täiesti loogikavastaselt ja tegelen uue nädala jooksul ainult esiku või köögiga.
Esikuga olen tegelenud nõndapalju, et nüüd on minu kindakrohv lihvitud ja paaril korral värvitud, ülejäänud sein saanud ka ühe kihi lasuuri-alust krunti.

Oranzi ja valge kontrast mulle meeldib, lisaks tunduvad mulle nende värvide kõrvale hästi sobivat ka naturaalne puitpind ja mõned mustad metalsed pinnad. Korterile hakkab tekkima oma nägu. Minu nägu. Ja see on hea!
-----
Aasta viimasel päeval aitas vend köögi seina minu kaltsukast ostetud lambi. Mainisin seda varem, nüüd näitan ka :)
Usin elektrimees:


Tänaseks on juhtmekanal pahteldatud. Vaja veel lihvida, kruntida ja tapeet panna. Enne peaks külmiku tarvis ka uue juhtme vedama. Ja siis mööblit ehitama hakkama. Köök on varsti valmis!
-----
Vend pani üleeile WC akendele liistud tagasi, ma pahteldasin pilusid, lihvisin.
Täna, aasta esimesel päeval, ei saanud ma ka Korterist eemal olla. Värvisin WC seinad korra üle ja kandsin valget värvi ka lastetoa ühte seina. Lihvisin ka. Ja koristasin. 
Seal on nii mõnus olla!


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar