Sildid

kolmapäev, 2. aprill 2014

Põrandal magamine on minevik

Pisut enam kui 2 aastat on möödas sellest ajast, kui oma koju sisse kolisime. Esiti magasin poistetoas ühel vanal voodil, siis elutoa põrandale lapatud tekihunnikus. Viimasel ajal vedasin elutoa põrandale 90cm laiuse voodimadratsi ja mahutasin end kenasti sinna.

Olen mitetel müügiportaalidel silma peal hoidnud ja mõnegi päris kobeda aseme ostmata jätnud, kuna selle paigutamiseks ei ole siiani lihtsalt ruumi jätkunud. Erilise hoolega on jälgitud noid laineliste vineeridega mööblitükke ja ühel säärasel voodiraamil hoidsin osta.ee-s paar nädalat tagasi hinge kinni pidades pilgu peal. Ja siis tuli Kaisaga juttu, et tema kodus üks niisugune voodi seisab. Lihtsalt seisab ja ootab, kuni pere vanim poeg naise võtab ja voodit kasutama hakkab. Kujutate ette?! Ja et aida all seisev rariteet võiks selle ajani seista pigem kuivas ruumis kasutuses. Liiatigi kui Otto käib alles lasteaias ja tal naisevõtuplaane veel peas ei ole.

Märtsikuu viimastel päevadel pressis Kaisa voodi oma autosse ja tõi selle minu juurde. Mina panin teise kokku ja hakkasin internetist sobivat madratsit otsima.
Kuu 30.-ndal päeval oli mul sünnipäev. Ema, vend ja venna pruut tulid salatit ja kooki sööma. Mina sättisin köögis, kuinad saabusid ja nihverdasid mulle salaja tuppa hiigelsuure kingituse. MADRATSI!

Aulised lugejad - olen kolm ööd maganud päris oma voodis! Ja päris uhiuuel madratsil! Olen niiväga tänulik Kaisale ja tema perele, kes mulle oma retrovoodi välja laenutasid ja neile, kes selle sisse madratsi tõid. Nii äge!



Laeäärne riiul sai tänu tumedale põrandale ka tumedaks võõbatud. Nüüd paistab ta silma ja sobib ruumi paremini, mulle tundub. 
Maalt tarisin ära vanaonu kätetööna valminud pesukapi, pesin selle korralikult puhtaks ja täitsin tekkidega, millede peal varemalt magasin. Neid on aja jooksul hea hulk saanud ja nende paigutamiseks oli hädasti üht pesukappi tarvis. Maale viisin asemele ühe sahtlite ja ustega kapikese, et isa saaks oma voodipesu ära paigutada. Oli kasulik vahetus.
Magamistuba hakkab päriselt valmis saama :)



Nüüd on veel rooma kardin üles panna ja lahtiselt rippuvate riidepuude ette üht-teist organiseerida. Mõtteid, neid õnneks on :)

2 kommentaari:

  1. Sul on üks igati romantiline ja üdini naiselik magamistuba. Ja milline fantastiline voodikate! :) Tahan ka sellist!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Voodikate on Paavlist. Tol ajal ostetud, kui need veel 3€ maksid. Paaril viimasel aastal ei ole ma seal midagi nii ägedat trehvanud. Ja natukenegi ägedad maksavad hingehinda. Olen õnneseen, tean :)

      Kustuta